13 Mei 2009

Ustaz Syahrin

Rumah Setiausaha politik Tan Sri Muhyiddin Yassin dan juga Ketua Pemuda Bahagian Tebrau di masuki perompak malam tadi. Syahrin Md Jamaluddin atau lebih di kenali sebagai Ustaz Syahrin tiada di rumah ketika kejadian namun ahli keluarganya selamat tanpa kejadian lebih buruk.

Sekalung tahniah buat PDRM yang pantas bertindak dalam usaha mengurangkan kadar jenayah yang semakin menjadi-jadi di daerah Johor Bahru. Tindakan tegas PDRM termasuk menembak mati adalah perlu kerana penjenayah semakin agresif hingga mengancam nyawa penjaga keselamatan kita.

"JOHOR BAHRU 13 Mei – Polis menembak mati lima penjenayah selepas kumpulan itu memecah masuk rumah Setiausaha Politik Menteri Pelajaran, Syahrin Md. Jamaludin di Kampung Sinaran Baru di Skudai, awal pagi ini.

Dalam kejadian pukul 2 pagi itu, penjenayah terbabit bertindak agresif dengan melanggar sekatan jalan raya yang dibuat pihak polis kira-kira satu kilometer dari rumah mangsa.

Suspek sebelum itu melarikan Proton Waja milik mangsa selepas menggeledah rumahnya selama satu jam." sumber Utusan Online

1 comments:

warisantamar @ KualaLumpur berkata...

kita doakan ustaz syahrin dan keluarga akan tabah atas kejadian yg berlaku.

http//:warisantamar.blogspot.com